.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
حمایت از 200 یتیم توسط یک خیر مازندرانی

مدیرکل کمیته امداد مازندارن با اشاره به اینکه یک خیر مازندرانی به تنهایی 200 یتیم را در قالب طرح اکرام ایتام حمایت می‌کند، گفت: این خیر هدف از این کار را فقط رضای خدا عنوان می‌کند.

به گزارش فارس ، ابراهیم باغبانی صبح امروز در مراسم جشن رمضان در اردوگاه شهید رجایی فریدونکنار با بیان اینکه کسانی که از توان مالی بهتری برخوردارند، به تنهایی سرپرستی 100 یا 200 نفر را به طور مستمر برعهده می‌گیرند و اصلا به کمک کمیته امداد احتیاجی ندارند، اظهار داشت: این افراد کار خیر را فقط محض رضای خداوند انجام می‌دهند.

وی خاطرنشان کرد: طرح اکرام ایتام 14 سال است که در کشور اجرا می‌شود و یکی از طرح‌های موفق کمیته امداد در قسمت ایتام بوده است.

مدیرکل کمیته امداد مازندران با اعلام اینکه ما در استان 5 هزار و 500 یتیم داریم این تعداد در مقطعی ممکن است، ثابت نباشد، افزود: چون خانواده‌های مددجو از طریق توانمندسازی از این سیستم خارج می‌شوند و از طرف دیگر هم بنا بر دلایلی مثل بیماری‌های صعب‌العلاج یا تصادفات جاده‌ای و غیره به خانواده‌های مددجو اضافه می‌شوند و این عدد مرتب در حال تغییر است.

باغبانی بیان داشت: مردم خیر که از زندگی معمولی برخوردارند می‌توانند با ماهانه پرداخت 25 هزار تومان سرپرستی یک یا دو یتیم را برعهده بگیرند.

مدیرکل کمیته امداد با اشاره اینکه در کمیته امداد کانال‌های خیر متعدد به صورت طرح‌های مختلف وجود دارد، گفت: در کمیته امداد نزدیک به 35 کانال خیر تعریف شده داریم، مثل طرح اکرام، طرح کوثر، شفق و غیره که سعی می‌شود همه اقشار کم‌بضاعت و بی‌بضاعت را در پوشش حمایتی قرار می‌دهد.

به گزارش فارس در این همایش حجت‌الاسلام ناصر نقویان به سخنرانی پرداخت اجرای تئاتر طنز، اجرای زنده موسیقی محلی توسط استاد خوشرو از بخش‌های دیگر این برنامه بود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.101 seconds.